Met onze Admin Portal houdt u controle over uw eigen data.

Met de Admin Portal houdt u zelf eenvoudig het beheer over uw data en gebruikers. Zo kunt u rechten wijzigen van bepaalde medewerkers, emailadressen aanpassen, diensten toevoegen of verwijderen en meer.
Gebruikers beheren
Gebruikers beheren
Vanuit de Admin Portal kunt u aangeven welke medewerkers gebruik mogen maken van welke diensten. Daarbij kunt u de rechten bepalen wat deze gebruikers wel of niet mogen.
Hosted diensten
Hosted diensten beheren
De “beheerder” kan via de Admin Portal bepaalde diensten voor gebruikers activeren of de-activeren zoals Hosted Exchange, SharePoint en Dynamics CRM.
Multiple domeinen
Meerdere domeinen
Met Hosted Exchange is het mogelijk om email te ontvangen van meerdere domeinen. Bijvoorbeeld naam@bedrijf.nl en naam@bedrijf.com zonder dat daarvoor een 2e mailbox voor nodig is.
Email aliassen
Email aliassen
Voor elke mailbox kan zonder extra kosten een onbeperkt aantal email aliassen gemaakt worden. Bijvoorbeeld jan.jansen@ jan@ j.jansen@ etc.
Groepsadressen
Groep emailadressen
Groepemailadressen zijn emailadressen die door meerdere personen worden ontvangen. Doorgaans zijn dit algemene adressen zoals info@ support@. In de Admin Portal kan per gebruiker aangegeven worden of deze een groepsemail moet ontvangen of niet.
Gratis Outlook licentie
Outlook downloaden
Elke gebruiker krijgt een licentie voor Outlook voor de PC – 32 en 64 bits – of Outlook voor Mac. De software en licentiecode is vanuit de Admin Portal te downloaden.
Email disclaimer
Email disclaimer
U kunt ervoor kiezen maildisclaimers voor het gehele bedrijf te gebruiken. Dit is makkelijk te beheren vanuit de Admin Portal.